capa voluntarios.jpg

So, do you want to be 
the difference?

We believe in the individual's potential to change the world around themselves. Do you agree with us? So if you are a college student or have already gratudated, come be a part of our family!

What does each member do?

entrevista.png

I want to be a teacher

48356048_2102600633348269_21726583582873

I want to be a psychologist

aulao 2.png

I want to be an administrative 
member

At Galt you can work as a teacher and/or monitor having an average workload defined by the subject coordination, which is generally 2 hours/week.
Here you'll be at the frontline of our student's transformation. 

Have you ever thought on impact more than 500 young lives per year? At Galt you have the oppotunity to work with a team focused on psychological accompaniment for individuals with different backgrounds and needs! The psychology team is composed by graduated and certificated (CRP) professionals. Besides them, students from the 6th semester of psychology onwards can work as monitors.

We are a family with more
than 150 volunteers. Someone
has to organize this team. Here you'll coordenate and be part of some challenging and life changing projects! Are you in? 

But... Is it nice to work at Galt?

Check out what some members have to say about it

Leilane França

Equipe de RH

 

Liderar uma área é uma responsabilidade e tanto. Apesar disso, tem sido uma experiência que tem permitido me conhecer e me aprimorar profissional e pessoalmente. Se tem uma coisa que eu acredito que o Galt proporciona aos seus membros é o desenvolvimento da autoconfiança, de se enxergar como capaz. Há muito trabalho a ser feito e fico feliz por estar contribuindo e facilitando a consolidação e desenvolvimento dos processos relacionados ao desempenho dos nossos voluntários.

noun_Quotation Marks_19279.png
noun_Quotation Marks_19279.png

Andrei Mateus

Equipe de Psicologia

 

Vivenciar o Galt é, ao mesmo tempo desafiador e extremamente enriquecedor! Passei pela experiência de ser monitor, psicólogo e, agora, coordenador. Cada uma dessas funções exigiu de mim capacidades que pude desenvolver com o tempo e com a ajuda das pessoas que chegaram antes de mim. É profundamente recompensador poder vibrar as vitórias dos estudantes e saber que, minimamente, sou um agente que impulsiona as transformações pessoais de cada um. O Galt é amor!

noun_Quotation Marks_19279.png

Maria Eduarda Braga

Cadeira de Biologia

 

Trabalhar no Galt é um aprendizado novo a cada dia. É entrar com o intuito de ajudar, de contribuir com a sociedade e com o crescimento desses galtinhos e sair ciente de que aprendemos muito, muito, muito mais do que ensinamos. É adquirir um novo ponto de vista a cada aula, é ressignificar conhecimentos e dar uma espiada no futuro pelo olhar de cada aluno. O galt não é um simples trabalho voluntário, é uma oportunidade.